S Δ Δ D E Family

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av saadesfanclub - 25 augusti 2013 20:41

Av saadesfanclub - 25 augusti 2013 19:00

Vilken låt tycker ni är bäst, nu när man hört hela albumet? Min absoluta favorit är stay. Gråter varje gång jag hör den!

Jag älskar också Boomerang riktigt skön är den! Beautiful tycker jag var mycket bättre när man hörde hela låten! Grym är den! In my head är min drog! Men låten jag har spelat mest är flashy! Love it!

ångrar verkligen inte att jag förhandsboka albumet! är så otroligt stolt över Eric!

Jag ska inte avslöja för mycket om albumet för er som inte är medlämmar i Saadefamily...Men ni missade verkligen något! så bli medlem NU så missar du inte något mer länk finns HÄÄR

 

Av saadesfanclub - 25 augusti 2013 15:10

Ericsaadefamily.com
Klockan 16.00 Lääängtar!!

Av saadesfanclub - 25 augusti 2013 12:00

Glöm inte våran tävling som avgörs den 27 augusti (på tisdag) där man kan vinna Erics Album som kommer ut den 28 augusti. Skivan kommer vara Signerad av Eric!

För att vara med måste då sprida våran tävling på din blogg (länk osv)

Kommentera Klar på valfritt inlägg här på Cluben!

Det är det ända du behöver göra, tävlingen är gratis. Det är vi som skickar ut skivan med posten sen när vi får den! Skivan kommer inte vara använd, den är helt ny!

Lycka Till

   

Av saadesfanclub - 25 augusti 2013 11:09

Idag kl 16.00 på comunityn får vi höra alla låtar från kommande albumet! Det kommer vara en livestream så det gäller att vara där i rätt tid! Obs! det är bara för medlemmar! man kan bli medlem på:  http://www.ericsaadefamily.com/welcome 

      

Presentation


Detta är en fanblogg Om sveriges stolthet Eric Saade, här kan du läsa om det
senaste om Eric och hans team. Vi uppdaterar dagligen och du får se bilder och videos som inte finns någon annan stans!


Fråga mig

60 besvarade frågor

The one and only

 

SaadeFamily

 bli en del av SaadeFamily på:

ericsaade.com

 

 

Translation

Kontakt,frågor & gästblogg

Om du Vill nå oss så kan du maila oss på saadesFanclub@hotmail.com

Om du har ett minne som en konsert eller om du träffade eric som du vill dela med dig av så kan du få lösenordet till att gästblogga. Vi kommer svara så fort vi kan  

Sociala Medier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tillbaka till Toppen

Coming Home Tour 2013

                       

Pop Explosion 2012

         

Made Of Pop

         


Ovido - Quiz & Flashcards