S Δ Δ D E Family

Alla inlägg under juli 2013

Av saadesfanclub - 9 juli 2013 10:13

Fösrta pris är Erics singel "coming Home"

pris nummer två är "saade-sunglases"

och för trean är det en poster med alla erics tweets.

Allt från saade shoppen! Det är gratis att vara med, så det ända du behöver göra är att kommentera JAG ÄR MED, i kommentarenrna

     

/// saadefamily

Av saadesfanclub - 9 juli 2013 10:09

Igår så kunde ingen av oss blogga då Matilda är i Spanien o Maja var sjuk. Jag och sandra hade annat för oss. så vi ber om utsäkt att vi inte la ut den igår...


Btw Visst är videon bra?

Av saadesfanclub - 8 juli 2013 11:33

Hoppas att ni inte missade eric imorse? själv gjorde jag det då jag gick upp nu!

Av saadesfanclub - 7 juli 2013 22:03

DN-galan var skyldig Eric 200 000 kr då han uppträdde hos de...

Av saadesfanclub - 6 juli 2013 11:31

Hej hur många gåmger har ni sett Eric och när börja ni älska han?

svar: Hej! Jag har sett honom 6 gånger live, och träffat honom presonligen 3 gånger. sen har jag sett honom åka bil förbi mig en gång! jag började älska honom redan vid "manboy" 2010.


hur gammla är ni?

Jag är 13 år gammal, Alicia är 15, maja är 14 och Matilda är 16.


hur lång är eric? fin blogg :)

Eric är 175 cm lång, tack så mycket :)


läser ni storbloggarnas bloggar?

ibland


har ni några fler idoler än eric?

Mina största idoler är Eric Saade & Demi Lovato


har ni instagram?

Ja , vi heter "@SaadesMaffia"


har ni varit på alla hans konserter?

Jag har varit på masqurade Tour, Made of Pop, Pop explosion och jag ska gå på Coming Home EP TOUR. så ja...jag har varit på alla hans konserter....


varför gillar ni eric?

För att han är en sådan stor inspiration, han vågar säga vad han tycker o han sjunger o dansar jätte bra. Han skriver alla sina låtar...Han är en ängel från åvan helt enkelt...


snusar/röker eric?

Nej det gör han inte


vilken skostorlek har han?

Eric har skostorlek 42-43


vilken är din favoritlåt med eric?

Jag har inte EN favorit låt, med det står mellan "still Lovin it", Forgive me och "till I break".Även Fingerprints och Backseat.... '


Vem är erics idol?

Erics idol är Justin Timberlake, michael jackson & Robbie Wiliams.


Vem är erics flickvän?

Det ryktas om att det är Emma Andersson.


Vet ni något om Emma Andersson?

Tjejen som möjligtvis är Eric flickvän

    




/// Sandra

Fortsätt Fråga oss! Vi svarar i nästa del 

Av saadesfanclub - 6 juli 2013 10:42

Idag ska eric till Skövde! Är det någon som ska dit? Kommentera, eller om ni har några bilder från idag så kan ni maila de till oss! Saadesfanclub@hotmail.com

Av saadesfanclub - 6 juli 2013 10:10

Hell yeah! I'm a maddaafakka! Hahaha bästa Eric :D
//Alicia

Presentation


Detta är en fanblogg Om sveriges stolthet Eric Saade, här kan du läsa om det
senaste om Eric och hans team. Vi uppdaterar dagligen och du får se bilder och videos som inte finns någon annan stans!


Fråga mig

60 besvarade frågor

The one and only

 

SaadeFamily

 bli en del av SaadeFamily på:

ericsaade.com

 

 

Translation

Kontakt,frågor & gästblogg

Om du Vill nå oss så kan du maila oss på saadesFanclub@hotmail.com

Om du har ett minne som en konsert eller om du träffade eric som du vill dela med dig av så kan du få lösenordet till att gästblogga. Vi kommer svara så fort vi kan  

Sociala Medier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tillbaka till Toppen

Coming Home Tour 2013

                       

Pop Explosion 2012

         

Made Of Pop

         


Ovido - Quiz & Flashcards