S Δ Δ D E Family

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av saadesfanclub - 29 juni 2013 19:00

Sommarktrysset, kanal 4 kl 20.00 Eric kommer!

   

Av saadesfanclub - 29 juni 2013 15:00

Jag har fått en del frågor om Coming Home Tour, Priset är ca 245 kr (plus moms) så mina biljeter kostade 275 kr. Jag ska gå i göteborg (packhuskajen) den 8 augusti. Om ni vill köpa biläjetter kan ni googla stället han ska vara på och hans namn. Det var så jag gjorde o nu väntar jag på att biljetterna ska skrivas ut. Här är några bra klip från när han var i tranås och Helsingborg. något nytt är att eric kommer uppträda shirtless (OMFGGG) så va berädda! 
ShirtLess:

Av saadesfanclub - 29 juni 2013 13:37

Jag har varit på semester i en månad så jag hann aldrig lägga upp videon på  Coming Home så här har ni den.

Är det inte typiskt eric att någon alltid dör i han videos? haha de blir som en liten film o man blir aldrig besviken! Sjukt bra jobbat med låteb o Videon! den måste få en miljon träffar!!!! Kom igen saadister

Av saadesfanclub - 29 juni 2013 13:19

Detta ska bli Erics största Fanblogg. Om ni har något minne som en konsert eller något som har med eric att göra så kan du Maila mig på SaadesFanclub@hotmail.com.Så kan ni få lösenordet till att gäst-blogga här om erat minne. Jag vill få med alla sveriges Saadister. VI ÄR STARKARE tillsammans. en sak som vi kan göra tillsammans är att få Eric att ligga etta på Rix top 6. Vi har mycket tid att rösta just nu för det kommer ha en sommatpaus snart. länk finns här --> http://www.rixfm.se/rixtopp6klockan6

 

 

Av saadesfanclub - 29 juni 2013 12:57

     

Idag gästar eric saade sommarkrysset på Gröna Lund. Det går på tv kl. 20.00 på kanal 4. Bara jag som längtar?  Vi får höra Coming Home på tv första gången!! Wheey

Presentation


Detta är en fanblogg Om sveriges stolthet Eric Saade, här kan du läsa om det
senaste om Eric och hans team. Vi uppdaterar dagligen och du får se bilder och videos som inte finns någon annan stans!


Fråga mig

60 besvarade frågor

The one and only

 

SaadeFamily

 bli en del av SaadeFamily på:

ericsaade.com

 

 

Translation

Kontakt,frågor & gästblogg

Om du Vill nå oss så kan du maila oss på saadesFanclub@hotmail.com

Om du har ett minne som en konsert eller om du träffade eric som du vill dela med dig av så kan du få lösenordet till att gästblogga. Vi kommer svara så fort vi kan  

Sociala Medier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tillbaka till Toppen

Coming Home Tour 2013

                       

Pop Explosion 2012

         

Made Of Pop

         


Ovido - Quiz & Flashcards