S Δ Δ D E Family

Alla inlägg den 16 september 2013

Av saadesfanclub - 16 september 2013 22:52

Bloggerskan Alexandra "kissie" och hennes bror har gjort en podcast (där man sitter och pratar osv) de hissade och dissade många olika saker och Peter dissade då Eric! Han sa att Eric var en "Badass" haha Lol vi håller med. Och han sa även att han tror att Eric "vill ha uppmärksamhet" och "att hanns karriär går sämre utan Molly" han sa även att Eric verkar som en jobbig & "oskön" person (??)
Mitt svar: aha, så det är därför han är mer känd än någonsin? För att hanns karriär går dåligt? Eric är nog den skönaste individ jag träffat så jag vet faktiskt inte vad han pratar om Haha

Vi skiter väl i sådant skitsnack men jag ville bara berätta lite kort om vad de sa. Länk finns nedanför:
http://m.youtube.com/watch?feature=g-high-u&v=0i21AyFG-SE

No Hate /Sandra

Av saadesfanclub - 16 september 2013 20:24

Hahaha sjukt rolig och sevärd video!

Av saadesfanclub - 16 september 2013 17:06

Detta är flashmob från de danska fansen som jag har försökt att lägga upp men videon vill inte visa sig! Hoppas ni ser den nu, annars får ni kommenetera!

Av saadesfanclub - 16 september 2013 16:58

     

Bilderna är inte mina

Av saadesfanclub - 16 september 2013 16:56

   

Presentation


Detta är en fanblogg Om sveriges stolthet Eric Saade, här kan du läsa om det
senaste om Eric och hans team. Vi uppdaterar dagligen och du får se bilder och videos som inte finns någon annan stans!


Fråga mig

60 besvarade frågor

The one and only

 

SaadeFamily

 bli en del av SaadeFamily på:

ericsaade.com

 

 

Translation

Kontakt,frågor & gästblogg

Om du Vill nå oss så kan du maila oss på saadesFanclub@hotmail.com

Om du har ett minne som en konsert eller om du träffade eric som du vill dela med dig av så kan du få lösenordet till att gästblogga. Vi kommer svara så fort vi kan  

Sociala Medier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tillbaka till Toppen

Coming Home Tour 2013

                       

Pop Explosion 2012

         

Made Of Pop

         


Ovido - Quiz & Flashcards